Contact opnemen

Veelgestelde vragen

Account

-

Hoe word ik lid van NuDeal?

Wij heten je van harte welkom bij NuDeal! Hieronder staat hoe je snel en gemakkelijk kan inschrijven. - Klik op “account” rechts bovenin - Klik op “geen account?” - Vul je gegevens in en ga akkoord met de algemene voorwaarden - Bevestig via “account registreren”

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik op “account” rechts bovenin - Klik op “wachtwoord kwijt” - Hier vul je je e-mailadres in en je krijgt een link toegestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanvragen

Betalingen

Hoe kan ik een NuDeal-voucher afrekenen?

Het is alleen mogelijk om via iDeal een deal af te rekenen. Wij maken nog geen gebruik van creditcard betalingen. Wij zijn bezig om dit te introduceren. Wanneer het mogelijk is om met creditcard te betalen, zullen wij jouw hiervan op de hoogte stellen.

Hoe kan ik een terugbetaling krijgen?

Om de deal te annuleren, neemt u contact op met de klantenservice. Zij kunnen de voucher annuleren en het bedrag terugstorten. De klantenservice is elke werkdag tussen 10.00 u en 17.00 u te bereiken via 020 – 7372182 of via info@nudeal.nl. Hier heeft een e-mail sturen de voorkeur, in verband met het direct kunnen verwerken van uw gegevens. Vermeld het volgende in de e-mail: - Om welke deal het gaat - Met welk e-mailadres heeft u de voucher besteld - Uw bankrekeningnummer en de tenaamstelling (graag het rekeningnummer waarmee de voucher ook is besteld) Het is niet mogelijk om een bedrag terug te storten naar een ander rekeningnummer dan waarmee de voucher is betaald.

Hoe lang duurt de verwerking van een terugbetaling?

De betalingen vinden wekelijks plaats. U ontvangt de terugbetaling maximaal binnen 7 werkdagen. Het is niet mogelijk om een bedrag terug te storten naar een ander rekeningnummer dan waarmee de voucher is betaald.

Wat gebeurt er als mijn NuDeal-voucher verloopt?

Dit is afhankelijk per deal en partner. Over het algemeen is het niet mogelijk om hiervoor het bedrag teruggestort te krijgen, ook niet in credits. Indien het een deal is die vaker wordt geplaatst of een partner waarmee wij vaker deals plaatsen, is het mogelijk om het bedrag in credits te ontvangen. Voor meer vragen hierover, kun je terecht bij de klantenservice. De klantenservice is elke werkdag tussen 10.00 u en 17.00 u te bereiken via 020 – 7372182 of via info@nudeal.nl.

Wat zijn de voorwaarden voor het annuleren van een voucher?

Binnen 14 werkdagen na aankoop van een voucher is het mogelijk om dit te annuleren/herroepen. Om de deal te annuleren, neemt u contact op met de klantenservice. Zij kunnen de voucher annuleren en het bedrag terugstorten. De klantenservice is elke werkdag tussen 10.00 u en 17.00 u te bereiken via 020 – 7372182 of via info@nudeal.nl. Hier heeft een e-mail sturen de voorkeur, in verband met het direct kunnen verwerken van uw gegevens. Bekijk hiervoor ook onze Algemene Voorwaarden.

Mijn gegevens

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Klik op “account” rechts bovenin - Vul je e-mailadres en wachtwoord in - Klik op “log in” - Klik vervolgens wederom op “account” - Klik op “mijn gegevens” - Wijzig hier het e-mailadres bij het daarvoor bestemde hokje

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Klik op “account” rechts bovenin - Vul je e-mailadres en wachtwoord in - Klik op “log in” - Klik vervolgens wederom op “account” - Klik op “mijn gegevens” - Wijzig hier de gegevens die je wilt wijzigen

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

NuDeal gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren: Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden. Met uw toestemming gebruiken wij uw gegevens om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u ons dat laten weten door een e-mail te sturen naar info@nudeal.nl. Als u bij NuDeal een account aanmaakt bewaren wij uw gegevens op een Secure Server. In uw NuDeal account slaan we informatie op zoals uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen. Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren. Als u reageert op een actie of prijsvraag, vragen wij uw naam, adres en e-mailadres. Deze gegevens gebruiken we om de actie uit te voeren, de prijswinnaar(s) bekend te maken, en de respons op onze marketingacties te meten.

Wordt mijn e-mailadres verkocht aan derden?

NuDeal verkoopt uw gegevens niet. NuDeal.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Nieuwsbrief

Ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen, hoe werkt dat?

Om de nieuwsbrief te ontvangen kun je een mail sturen naar info@nudeal.nl. Wij zullen jou aanmelden en vervolgens ontvang je dagelijks de nieuwsbrief. Ook kun je in de account het hokje aanvinken met "Ik wil geen deals meer missen en wil graag e-mails ontvangen met informatie over de nieuwste aanbiedingen. (Je kan je weer op elk moment afmelden door te klikken op de link daarvoor, onderaan onze nieuwsbrieven)"

Ik wil mij graag afmelden voor de nieuwsbrief, hoe doe ik dat?

Onderaan de nieuwsbrief staat het volgende: “Met deze link kan je je voor de nieuwsbrief afmelden”. Als je op de link klinkt, meld je je direct af voor de dagelijkse nieuwsbrief.

Vouchers

De voucher staat niet in mijn account, wat nu?

Neem dan even contact op met de klantenservice! Het kan zijn dat de betaling niet goed is verwerkt of dat er een fout heeft plaatsgevonden. De klantenservice is elke werkdag tussen 10.00 u en 17.30 u te bereiken via 020 – 7372182 of via info@nudeal.nl

Hoe koop ik een NuDeal-voucher?

Om een deal te kunnen kopen, moet je eerst ingelogd zijn. Dit kan door middel van je eigen account, of je kunt inloggen met jouw Facebook-account. Zodra je bent ingelogd, klik je op de deal naar keuze. Vervolgens klik je op “Koop Nu” aan de linkerkant van de deal. Je wordt doorverwezen naar de betaalpagina. Hier vul je je internetbankieren gegevens in en word je doorverwezen naar iDeal. Volg de stappen. Zodra je dit hebt afgerond, kom je op de bedankpagina. Tevens ontvang je een bevestigingsmail én wordt de voucher in je account geplaatst.

Ik heb de bevestigingsmail niet gehad, wat nu?

Het gebeurt wel eens dat je de bevestigingsmail wordt geblokkeerd. Je voucher is altijd terug te vinden. Hoe? - Klik op “account” rechts bovenin - Vul je e-mailadres en wachtwoord in - Klik op “log in” - Klik vervolgens wederom op “account” - Klik op “mijn bestellingen” - Hier zie je alle aangekochte vouchers staan met een download link ernaast. Klik hierop en de PDF begint te downloaden. Je kan de voucher nu uitprinten en opslaan Staat jouw voucher hier niet tussen? Neem dan even contact op met de klantenservice! Het kan zijn dat de betaling niet goed is verwerkt of dat er een fout heeft plaatsgevonden. De klantenservice is elke werkdag tussen 10.00 u en 17.30 u te bereiken via 020 – 7372182 of via info@nudeal.nl

Ik heb de voucher niet of te weinig vouchers ontvangen, wat nu?

Het gebeurt wel eens dat je de bevestigingsmail wordt geblokkeerd. Je voucher is altijd terug te vinden. Hoe? - Klik op “account” rechts bovenin - Vul je e-mailadres en wachtwoord in - Klik op “log in” - Klik vervolgens wederom op “account” - Klik op “mijn bestellingen” - Hier zie je alle aangekochte vouchers staan met een download link ernaast. Klik hierop en de PDF begint te downloaden. Je kan de voucher nu uitprinten en opslaan Staat jouw voucher hier niet tussen? Neem dan even contact op met de klantenservice! Het kan zijn dat de betaling niet goed is verwerkt of dat er een fout heeft plaatsgevonden. De klantenservice is elke werkdag tussen 10.00 u en 17.30 u te bereiken via 020 – 7372182 of via info@nudeal.nl

Kan ik een NuDeal-voucher cadeau doen?

Natuurlijk! Het is altijd leuk om een cadeautje te ontvangen! Om een deal te kunnen kopen, moet je eerst ingelogd zijn. Dit kan door middel van je eigen account, of je kunt inloggen met jouw Facebook-account. Zodra je bent ingelogd, klik je op de deal naar keuze. Vervolgens klik je op “Doe ‘m Cadeau” onder de “Koop Nu” button aan de linkerkant van de deal. Je wordt doorverwezen naar de betaalpagina. Hier vul je je internetbankieren gegevens in en word je doorverwezen naar iDeal. Volg de stappen. Zodra je dit hebt afgerond, kom je op de bedankpagina. Tevens wordt de voucher in je account geplaatst.

Waar kan ik mijn NuDeal voucher terugvinden?

Klik op “account” rechts bovenin - Vul je e-mailadres en wachtwoord in - Klik op “log in” - Klik vervolgens wederom op “account” - Klik op “mijn bestellingen” - Hier zie je alle aangekochte vouchers staan met een download link ernaast. Klik hierop en de PDF begint te downloaden. Je kan de voucher nu uitprinten en opslaan